Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > NORMALMENTE QUANDO GOVERNO MONU BA ELIÇÃO ANTESIPADA

NORMALMENTE QUANDO GOVERNO MONU BA ELIÇÃO ANTESIPADA

DCDD – GLENO : Hare ba Situação Política nebe iha inzerteza nia laran hafoin maioria deputado sira rejeita Programa VII Governo nian,  Presidente Episcopal Timorense  Dom Basilio do Nascimento iha loron 21 fulan Outubro tinan ida ne ba Jornalista Comunicação Diocese de Dili hateten situação Politica rai laran nian dalaruma halo ema tauk no pánico oituan maibe ita tenque aprende moris iha situação sira hanesan ne.

“ida ne regra normal iha Democracia, Governo Aprezenta Programa ba iha Parlamento depois deputado sira halo apreciação. Wainhira Parlamento Nacional la Aprova, karik iha dalan seluk hau la hatene maibe Normalmente Quando Governo monu, hakat ba iha Elição Antesipada” Atual Bispo Diocese Baucau ne explica.

Hatan ba tanba sa mak Politica la halo conçencos hanesan sira nebe liu ba ne, Ex- Vigario Paróco Paroquia Santa Maria Ainaro ne husu atu Deputado sira maka Tenque halo explicação ba assunto sira hanesan ne. “ Pergunta ne husu ba Parlamento Nacional tanba sa mak sira la halo. Maibe ida nebe ita hotu maka ne, Oposição nia cadeira barak liu iha Parlamento Nacional tanba ne se sira contra ona conceerteza Governo labele lao”  Dom Basilio Hateten. (RmG/RS)