Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > COMISSÃO ORGANIZADORA JORNADA DA PAZ HASORU MALU HO PRESIDENTE DA REPÚBLICA

COMISSÃO ORGANIZADORA JORNADA DA PAZ HASORU MALU HO PRESIDENTE DA REPÚBLICA

DCDD (18/04/2018) Iha Quarta semana nee, Comissão Organizadora Jornada da Paz Diocese Dili hasoru malu ho Sua Exelência Presidente da República Dr. Francisco Guterres Lu-Olo iha Palácio Presidencial Bairo Pite Dili hodi husu Sua Exelência nia disponibilidade, cooperação atu participa iha Jornada da Paz ho tema “HAKMATEK BA TIMOR” nebé sei realiza housi Comissão Justiça e Paz Diocese Dili nian iha loron 10 fulan Maio antes tama ba Eleição Antecipada 12 de Maio tinan ne’e.

Presidente Comissão Organizadora ba Jornada da Paz Pe. João Soares hateten katak dala ida tan ami hakarak lori Comissão Justiça e paz Diocese Dili nian, liu-liu atan ha’u hanesan presidente comissão organizadora ba justiça e paz hakarak agradece ba Presidente da República nia disponibilidade hodi hakarak coopera nafatin tanba desde uluk kedas presidente hatudu nia boa vontade ida ne’e, coopera ho Igreja hodi servisu ba Paz.

Pe. João Soares esplica mos tan katak Jornada da paz ne’e sei hahu husi parte tolu (3) mak hanesan  hahu lao ain husi Rotunda Nicolau Lobato, husi Rotunda Lahane, no mos husi Becora. Depois de ne’e, sei lao husi fatin nebé determinado hodi concentra hamutuk iha Largo Lecidere. Hafoin iha neba maka sei iha discurso balun husi ita nia Bispo de Dili, Sua Exelência Presidente da República no mós husi ita nia líderes partido políticos sira. Ne’ebe Jornada ida ne’e sei hahu iha loron 10 fulan Maio tinan 2018. Tanba ne’e Tema husi jornada da paz ne’e mak “HAKMATEK BA TIMOR” .

Pe. João Soares haktuir mos katak Tuir plano Jornada da paz ne’e sei participa husi Presidente da República, lider partido político, sidadão sira iha capital Dili no entidades acadêmico. Antes ne’e liu husi Carta Pastoral ba eleição antecipada husi Uma Creda, Bispo husi Diocese tolu (3) husu ba sidadão hotu atu mantein estabilidade no paz, husu mos atu hili ho conciência partido político ne’ebe tau laran ba interesse nacional.

Pe. João Soares haktuir mos mensagem Presidente nian katak Presidente da República aprecia teb-tebes ho programa Justica e paz Diocese Dili nian ne’e tanba esperiência ba eleição presidencial nian antes, durante no depois ba eleição parlamentar ne’e ho programa Justiça e Paz ne’e bele atinji duni buat sá mak hanesan presidente nia mehi ba paz nian, ne’e duni presidente contente teb-tebes no aprecia katak dia 10 de Maio nia rasik sei hola parte iha evento ne’e. (Alin)