Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CNJCTL REALIZA II CONGRESSO

CNJCTL REALIZA II CONGRESSO

DCDD – iha terça feira loron 10 fulan Julho 2018, Comissão Nacional Juventude Católica Timor-Leste (CNJCTL)  realiza hikas Congresso ba dala ruak nian iha Salão São José Vila-Verde Dili hodi koalia kona ba inportância boot papel Juventude Católica iha sociadade Timorense ba Igreja Católica no Nação. Assembleia geral nee participante sira mai husi Diocese tolu; Dili, Baucau no Maliana inclui mos estudante Universitário sira.

Dom Virgilio do Carmo da Silva bispo de Dili iha ocasião nee hateten katak, Durante fulan ida nia laran equipa ida ne’e hakas an duni hodi serviço maka’as tanba ita hotu ninia hanoin hirak nebe ita tatoli hela ba equipa ida ne’e iha primeiro Congresso. Ohin equipa ida ne’e sei apresenta fila fali mai ita buat hotu ne’ebe ita fo tiha ona ba sira no ita sei assiste iha apresentação sira atu nunee movimento ida ne’e bele sai oficial liu tan nu’udar Comissão Nasional Juventude Timor Leste nian. Haka’as an durante loron ida nia laran fo duni ita nia an atu koko compriende didiak sekarik iha dúvidas buat hirak ne’e hotu, ita buka atu intervein liu husi ita nia discuções ho finalidade katak documento ou estatuto ne’ebe ita halo ne’e la serve deit ba ita hirak ne’ebe iha ne’e, maibe sei dura tempo ruma ba Joventude sira, liu-liu iha Creda Católica nian.

Iha sorin seluk Presidente Comissão Nacional Juventude Católica Timor-Leste Pe. João Soares iha ninia discurço hateten katak, CONFERÊNCIA EPISCOPAL TIMORENSE (CET) iha nia Assembleia Geral observa importância boot papel Juventude Católica iha sociadade Timorense ba Igreja Católica no Nação.ida ne’e iha participa íntima ho ita nia an iha âmbito processo evolução social, cultura, política no religioso nian.Concidera inportante estabelece relação interno ou externo nebe diak entre Juventude católica sira liu-liu iha relação humana no cultura  relação ida humana ne’e halo mos ho juventude husi religião seluk, husi região seluk ka husi Continente seluk hodi haforsa unidade, estabilidade, religiosidade, no paz iha ita ida-idak nia fatin.

Pe. João Soares hatutan tan katak, relaciona ho papel Juventude Católica iha sociadade Timorense tuir doutrina Igreja Católica nian nebe inspirado iha Santa Escritura, Direito ka Documento Especial sira Igreja Católica nian nomos baseia ba Estatuto CET nian;  bispo sira Timor-Leste nian nebe halibur malu iha CET decreta estabelecimento Comissão Nacional Juventude Católico Timor-Leste nudar órgão oficial Igreja nian nebe trata no responsabiliza  assunto sira  relaciona ho foinsae Católica Timorense. Organnização ka funcionamento kona ba CNJCTL sei regula iha nia estatuta rasik nebe cria tuir regra be previsto iha Estatuto CET nian. Tan ne’e tem que decretado husi autoridade CET nia, tem que registrado no publicado tuir regra. Amo bispo oficialmente iha Dili iha loron 1 Fulan Julho 2018 cria ona ordenamento Juventude Timorense. (Alin/ Anarela)