Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > IGREJA NO GOVERNO SEI INPLEMENTA REGRAS IHA SANTUÁRIO RAMELAU

IGREJA NO GOVERNO SEI INPLEMENTA REGRAS IHA SANTUÁRIO RAMELAU

DCDD, Tuir resultado husi parte rua Igreja no governo hasoru malu iha Paço Episcopal Lecidere Dili iha tersa loron 4 fulan Setembro tinan ne’e, declara ba público katak Santuário Ramelau sei hahu loke hikas iha loron 7 fulan Outobro tinan ne’e ho regras balun nebe sei implementa ba visitante sira nebe hakarak halao peregrinação ba Santuário Ramelau.

Equipa TASKFOR nebe conposto husi Ministério Turismo, Minstério Comércio e Indústria, Ministério agricultura no Pescas, Tersa feira loron 4 fulan Setembro 2018, hasoru malu ho parte Igreja liu husi Bispo de Dili D. Virgilio do Cardo da Silva, SDB iha Paço Episcopal Lecidere Dili hodi discute kona ba regras balun atu inplementa iha Santuário Ramelau atu nune bele protege Turismo Reliogo nee sai fatin nebe sagrado nafatin. Bispo de Dili D. Virgilio do Carmo da Silva, SDB iha ocasião nee hateten, ohin husi equipa TASKFOR mai apresenta regras balun mai iha Uma Creda kona ba Santuário Ramelau nian atu oinsa atu loke fila fali karik saida mak parte rua nee sei halo. Tanba ne’e equipa ida nee consege cria duni condições hanesan regras atu nunee bele cria nafatin condições nebe diak, respeita nafatin fatin sagrado, protege nafatin natureza atu bele mos nafatin. Tanbe nee husi parte Igreja liu husi Diocese Dili aprecia ho serviso conjunta husi equipa ne’e.

Diretor geral Turismo nian José Quintas hateten, ohin Uma Creda liu-liu Diocese Dili fo apreciação ba atividade TASKFOR nian nebe conposto husi Ministerio relevante hanesan MinisterioTurismo, Minsterio Comercio e Industria, Ministerio agricultura no Pescas, hamutuk mos ho autoridade local sira. Tanba nee iha discução sira kona ba regra sira ne’e aceita ona husi parte rua atu inplementa liu-liu kona ba oras tama sai no sei iha mos contribuição. Tanba ne’e husi parte Igreja no governo nian mos aceita ona katak sei iha retribuição kona ba fatin tama.

Iha sikun seluk Secretário Estado Meio Anbiente Deométrio Amaral de Carvalho esclaresse mos katak, liu husi Ministerio ida nee atu fo hanoin ba buat balun nebe mosu iha Santuário Ramelau nian atu ita nafatin quida fatin nee sai sagrado no mos pretege nafatin ambiente sira nebe hetan estrago husi ita nia peregrino sira. Tanba nee iha VII governo estabelece tiha ona TASKFOR nia sevisu nebe ohin mai apresenta kona ba melhoramento, gestão Santuário Ramelau. (Ngl)