Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > CURICULO VITAE Diácono César Magno

CURICULO VITAE Diácono César Magno

Diácono César Magno, moris iha Suco Açulau Posto Administrativo Hatulia, iha loron 12 de Fevereiro de 1987. Aman naran Filomeno Magno (matebian) no inan Amelita Soares Pereira. Nia nudar oan ba dala tolu husi maun-alin sanulu resin rua : Herminia Verdial Gonçalves, Nelson José Soares Magno, Dc. César Magno, Emancia Emma Soares Magno, Fidelia Soares Pereira Magno, Natalicia Emanuela soares Magno, Lidia Soares Magno, Moises Soares Magno, Fabiola Soares Magno, Deonilia Soares Pereira Magno, Ligia Maria Soares Magno no Teófilo José Soares Magno.

Estudos:

Iha tinan 1992-1994 hahu tama Escola Pre-Primária Taman Kanak-Kanak Santa Madalena de Canossa Ainaro.

Iha tinan 1994-1999 hahu tama Escola Primária Sekolah Dasar São Paulo Ainaro.

Iha tinan 2000-2003 estudo iha escola Pre-Secundária Católica Santa Maria Ainaro.

Iha tinan 2004-2006 halo estudo iha escola Secundária Católica Santa Maria Ainaro.

Iha tinan 2006-2007 hahu tama iha Ano Preparatório (KPA) iha Seminário de Nossa Senhora de Fátima Balide-Dili.

Iha tinan 2007-2009 continua iha Seminário Ano Propedêutico São João Maria Vianey, Mater Dei, Becora, Dili.

Iha tinan 2009-2016 halao estudo Filosofia iha Instituto Superior Filosofia e Teologia Dom Jaime Garcia Goulart Fatumeta.

Ministérios:

Iha Solenidade São Pedro no São Paulo nian iha 29 Junho 2013 simu ministério leitor no acolitado husi Dom Norberto do Amaral, bispo de Maliana iha Seminário Maior Interdiocesano São Pedro no São Paulo Fatumeta Dili.

Tinan Pastoral:

Iha tinan 2014 halao estágio Pastoral iha Seminário Menor Nossa Senhora de Fátima Balide-Dili.

Iha tinan 2017 halao Pastoral finalista nian iha Paróquia Nossa Senhora de Fátima Turiscai.

Iha loron 19 Marsu 2018 simu ordenação diaconal husi Dom Virgilio do Carmo da Silva iha Catedral Dili.

Loron 21 de Setembro 2018 simu ordenação sacerdotal nian iha Paróquia Nossa senhora de Fátima Ainaro husi Dom Virgilio do Carmo da Silva nian ho Lema MINSTERIUM MEUM IN MINISTRANDO (Cfr. Rm 12:7)