Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Avisos > DIOCESE DE DILI

Reverendos Padres.

Reverendas Madres, Religisos-Religiosas

no sarani Tomak

Liu hosi carta ida ne’e hakarak informa ba sarani tomak katak iha fulan Outubro ne’e, Diocese Dili hamutuk ho Governo sei hala’o abertura hikas actividades Peregrinação ba visita estátua Nain-Feto iha Foho Ramelau hafoin taka ba públika durante fulan tolu nia laran.

Peregrinacão ida ne’e sei hala’o iha loron Sábado- Domingo, 06-07 de Outubro de 2018 ho intencão mos atu atu hala’o acto de raparação no husu perdão no atitudes desrespeito hirak nebé hala’o visitantes sira antes ne’e. Programa nebé sei hala’o :

Sabado, 06 de Outubro:

18.00h (tuku 6 loraik) : sei hala’o Ceremónia abertura ba visita foho Ramelau, haho Governo iha santuario São Francisco de Assis –Aiguarema hodi hahu Viagem ba Ramelau tutun.

22. 00h (tuku 10 Kalan de Outubro : Missa no continua ho Adoracão Santísimo to’o tuku 6 dadersan.

Domingo, 07 de Outubro:

08.00h            : Missa

Missa hotu tiha sei continua ho Procissão ba estátua Nossa Senhora iha Ramelau tutun.

Husu ba sarani sira nebé atu participa, bele hala’o peregrinacão ne’e  ho fé no devocão Tomak hodi hakiak ordem, diciplina no ambiente religioso hodi tuir ceremonia sira nebé programado ona.

Ba atenção no colaboração tomak, ami hato’o obrigado wain.

Dili, 26 de Setembro de 2018

Pe Ludgerio Martins da silva