Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Avisos > Procissão Nossa Senhora do Rosário

Rev. dos Párocos,

Sacerdotes, Religiosos, Religiosas,

Sarani tomak Diocese Dili nian

Ho Oficio ida ne’e hakarak hato’o kona ba programa Diocese nian, katak, iha próximo dia 13 de Outobro de 2018, sei hala’o “Procissão Nossa Senhora do Rosário” iha Dili, hodi hanoin fulan Rosário nian. procissão ne’e sei hahú iha:

Fatin   : Igreja Paroquia Motael

Loron : Sábado, 13 de Outobro de 2018

Horas : 16.00 Htl

Termina ho “Benção do Santissimo” iha Monumento Nossa Senhora Lecidere

Relaciona ho acto religioso ida ne’e, husu participação em massa husi Rev.dos Párocos, sacerdotes, religiosos, religiosas, seminaristas, aspirante, postulantes, noviças escolantes/estudantes, sarani tomak no mos movimentos eclesiais sira hanesan :  Apostolado da Oração, Cruzada Eucarística, Acólitos, Escuteiros, Juventude Católica, Opas vermelhas, etc.

Procissão iha solenidade Nossa Senhora do Rosário nian ne’e nudar momento manifestação ita nian fiar católica. Nune’e hot-hotu sei tuir ho fé, oração e devoção tomak no ida-idak iha obrigação atu lori ka kaer terço.

Ne’e deit kona ba programa Diocese nian, ba hot-hotu nia atenção no colaboração, ami hato’o obrigado wa’in.

Câmara Eclesiástica de Dili, 04 de Outubro de 2018

O chanceler