Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > D. JOSÉ CORDEIRO HUSU ATU HALO «POLÍTICAS NEBE HAMOSU EMPREGO» BA INTERIOR PAÍS NIAN

DCDD,-Bragança, 27 abr 2019 (Ecclesia) – Bispo de Bragança-Miranda husu atu iha “políticas nebe hamosu emprego” ba jovens nebe qualifica ona iha estudo académica, técnica no  profissionalmente bele loke  “horizontes empreendedorismo nian” iha nordeste transmontano.

“ita ninia qualificação académica, técnica no profissional loke horizontes empreendedorismo nian, iha iniciativa empresarial, criatividade no coragem nebe boot ihaBragança, iha Portugal ou iha rai global ida ne’e”, afirma D. José Cordeiro ba alunos finalistas husi Instituto Politécnico de Bragança (IPB), durante cerimónia bênção ba pasta sira.

Responsável diocese nian ne’e, iha ninia homilia nebe haruka ba Agência ECCLESIA, husu atu “ iha dedicação boot husi poderes públicos tomak iha políticas nebe bele hamosu emprego”.

Hodi cita «Gaudium et Spes», hanesan constituição pastoral Concílio Vaticano II nian, D. José Cordeiro afirma comunidade “política” tomak oinsa mak “académica” sira existe hodi alcança “bem comum, bem ba ema hotu no ema ida-idak nian”.

IPB, frisa bispo diocesano ne’e katak, hanesan“fatin esperança”, nian nebe a par kedas ho “empresas balun” nebe lahanesan hodi halo“envelhecimento populacional no hamenus natalidade”, ho ninia consequencia “despovoamento no abandono husi território” hahu kedas iha  “interior profundo”.

“saida mak precisa halo hodi inverte situação ne’e ? Comunidade política Portugal nian no local nian, comunidade académica no social iha duni ninia contributo positivo ba desenvolvimento integral? Ba coesão social no territorial?”

D. José Cordeiro fo hanoin katak jovens “labele moris hodi tuur deit iha sofá ou iha bancadas”, “laos deit hein, necessário no urgente duni atu lao tuir no fo memória ba futuro”.

“Se  jovens mak ita halo falta, iha duni oportunidades nebe diak tebes hodi hatudu iha território ida ne’e sai diak liu, continua nafatin atu lao ba oin hodi  acesso ba serviço, combate despovoamento no desigualdades sociais”, bispo de Bragança-Miranda ne’e husu.

Ba finalista sira Bispo ne’e husu atu iha “fatin sira lusofonia no mundo” sai duni “protagonistas ba humanidade foun ida”.