Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > EMPRESAS ITALIANAS LORI INOVAÇÕES BA AGRISHOW 2019

EMPRESAS ITALIANAS LORI INOVAÇÕES BA AGRISHOW 2019

DCDD;-(ANSA) – Delegação Italiana, Bolsonaro no Doria participa iha evento Agrishow 2019

Delegação Italiana, inclui mos embaixador husi Itália nian iha  Brasil, Antonio Bernardini, no cônsul italiano nian iha São Paulo, Filippo La Rosa, participa iha segunda-feira, loron  (29) ba, abertura husi edição 26ª nian kona ba Agrishow, iha Ribeirão Preto, iha nebe empresas italianas nian sei  apresenta  inovações ba agronegócio brasileiro.

Maior husi feira kona ba tecnologia agrícola sei halibur soluções no lançamentos ba principais tendências nebe mai husi setor hamutuk metros 520.000 quadrados. Expectativa husi ne’e mak empresas italianas apresenta tecnologia nebe aas iha maquinário, equipamentos no implementos agrícolas, entre novidades seluk tan.

Loron ohin, TIM halo ninia estreia iha Agrishow. Além de participa iha anúncio  kona ba iniciativa ConectarAGRO, empresa ne’e ne’e mos responsável hodi apresentar tecnologias foun nebe disponíveis ba mercado no expor cases sucesso nian husi projeto “4G TIM iha Campo”.

ConectarAGRO hanesan objetivo atu halo consolidação no expansão husi acesso ba internet iha diversas regiões produtoras país nian. Ideia ne’e mak atu  promove adoção husi soluções abertas no abrangentes iha campo.

TIM mak apoiadora ba iniciativa ne’e no sei comercializa ho maneira independente ba serviços conectividade nian no soluções husi IoT (Internet of Things). Expectativa husi operadora ne’e mak conecta, too tinan ne’e nia ninin, hectares milhões 5 ho  4G, contribui duni ba crescimento agronegócio nian iha Brasil.

Iha feira ne’e, TIM mos sei hatudu diferentes cases husi “4G TIM iha Campo”, projeto nebe promove kona ba digitalização husi processos liuhusi conexão dispositivos no máquinas.

Durante ninia participação iha feira, presidente Jair Bolsonaro defende tebes  isenção ne’e hodi halo punição ba proprietário rural nebe halo husi invasor.

“sei encaminha projeto ita nian ba Câmara, sei hatoo saida mak koalia ona, maibé ne’e mak maneira ida nebe mak ita iha hodi tulun tebes ba combate violência iha campo, ne’e mak halo katak sei ba defende ninia propriedade privada ou ninia moris, cidadão nebe diak nebe tama excludente ba ilicitude. Ou seja, nia hatan, maibé laiha punição”, afirma nia. (ANSA)