Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Desemprego é tragédia mundial, afirma Papa

Desemprego é tragédia mundial, afirma Papa

DCDD – Cidade do Vaticano;-iha loron mundial Serviço nain sira nian, Papa Francisco define  desemprego hanesan  “tragédia mundial ida” no husu intercessão husi São José nian ba sira nebe lakon ona sira ninia serviço ou la consegue hetan serviço.

Iha ninin husi Audiência Geral nebe halao iha Praça São Pedro nian, Pontífice halo votos katak figura São José nebe, “serviço nain humilde  husi Nazaré, oriente ita iha direção ba Cristo, sustento sacrifício husi sira nebe mak pratica buat diak iha mundo ida ne’e no interceda ba ita rasik nia serviço nebe lakon ou sira nebe la consegue hetan serviço, tragédia mundial ida iha tempo hirak ne’e”.

Iha loron 1º de maio de 1955, iha domingo ida, Papa Pio XII institui festa São José operário nian iha milhares serviço nain italianos nian nebe halibur iha Praça São Pedro. Loron Trabalhador nian ne’e comemora ona iha tinan 60 resin ona iha quase mundo tomak. De fato, homenagem nebe hafaoun fali iha loron 1 de maio de 1886, quando hahu greve ida iha cidade estadunidense Chicago nian, ho intuito ida atu conquista diak liutan condições serviço nian.

“Dook liu atu hamenus discórdia, ódios no violência, Loron 1º de maio mak sei sai recorrente convite ida ba sociedade moderna atu realiza saida mak sei falta ba paz social. Festa cristã, portanto; ne’e mak, loron júbilo husi buat nebe loos no progressivo triunfo husi ideais cristãos ba  família boot serviço nian”, ne’e mak liafuan Papa Pio XII nian.

“ho ksolok boot tebes ita anuncia determinação hodi institui – oinsa mak de fato ita institui –festa litúrgica São José operário nian, confere dadaun ba nia precisamente loron 1° de maio. Hau belun trabalhadores no trabalhadoras, imi aprecia ona dom ida ne’e ? ita sente los duni, tamba humilde artesão husi Nazaré laos deit personaliza hamutuk ho Maromak no Santa Igreja ba dignidade husi trabalhador braçal, maibé ne’e mos mak ninia providencial custódio no husi ninia famílias. Nune’e, se hakarak besik liu ba Cristo, « Ite ad Ioseph »: ba ho São José!.”