Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > DOM. VIRGÍLIO ORDENA DIÁCONO ROBERTO BA GRAU PRESBÍTERO

DOM. VIRGÍLIO ORDENA DIÁCONO ROBERTO BA GRAU PRESBÍTERO

DCDD – Iha loron sábado, 27 Julho tinan 2019 tuku 09:00 otl, Dom. Virgílio do Carmo da Silva, Bispo de Dili preside missa ordenação nian ida iha Paróquia Nossa Senhora da Graça, Metinaro, hodi ordena Diácono Roberto Madeira Encarnação, SJ ba vida Sacerdócio nian. Amu Roberto Madeira Encarnação, SJ hanesan Metinaro oan ida ne’ebe loke dalan ba vocação emgeral no vocação Sacerdotal iha paróquia Metinaro. Iha missa ordenação Presbiteral ne’e ao mesmo tempo comemora mos loron especial ba Companhia de Jesus (SJ), Festa Santo Inácio de Loiola nian.

Dom. Virgílio do Carmo da Silva iha nia homilia hateten, “Na’i mak nebá !” ne’ebe diácono foti nu’udar nia moto ordenação nian hatudu mai ita katak, nia hakarak halo nia an sai instrumento ida Maromak nian atu hatudu Maromak ba ema seluk. Vocação ne’e laos iniciativa ita ema nian, maibe ida ne’e plano Na’i Maromak nian. Ema ida-idak especial iha Maromak nia futar oin, ida ne’ebe Maromak hadomi, Nia fihir, Nia bolu no Nia mos sei la abandona.

Prelado ne’e hateten, “Amu-Lulik ida nia missão atu harí união iha sociedade liu housi nia moris. Dalabarak ita hare iha realidade katak, sei seminarista iha seminári moris hamutuk, reza hamutuk, estuda hamutuk, servisu hamutuk, maibe wainhira sai tiha Amu-Lulik sira dehan alergia boot ba serviço hamutuk. Tanba ne’e, sai Amu-Lulik  ne’e laos atu buka sucesso ida-idak nian, maibe sai Amu-Lulik ne’e ba vida comunhão.

Liu tan ne’e, Prelado ne’e hateten, “Diácono Roberto ita hare iha durante nia moris, nia estuda hela iha UNTL, karik nia rona lian bar-barak, maibe iha lian ida ne’ebe book liu nia atenção, bok liu nia fuan, ikus mai nia hatan, nia buka tuir hodi hatene lolos liu housi reflexão, discernamento ida ne’ebe iha tinan naruk nia laran. Hirak ne’e hotu ho objetivo ida de’it; hakbesik nafatin nia atu lao ba oin to’o momento ida ne’e; loron ordenação nian. No ida ne’e mak ita bele dehan tempo boot ne’ebe Compania de Jesus iha Timor-Leste ohin hasae ba Na’i Maromak iha loron ita celebra Santo Inácio ninian. Tanba ne’e ita fo parabens ba Compania de Jesus”.

Remata tiha missa, Padre Superior Companhia de Jesus nian iha Timor-Leste Pe. Joaquim F.da S. Sarmento,SJ hateten, Ita libur malu hodi celebra Festa Santo Inácio de Loiola nian, Santo ida ne’ebe hanesan ohin ita rona nia oan sira presente serviço ba iha rai Timor ne’e iha ona tinan 120 resin. Iha solenidade ida ne’e, ha’u hamrik hodi Comunidade Jesuita iha Timor hakarak hato’o Saudações, parabens, agardecimento ba Amu bispo no clero diocesano diocese tolu iha Timor tanba ho ordenação ne’e atu nia Amu-Lulik religioso ka diocesano, hotu-hotu tau an iha serviço ba Na’i Maromak nia bolu. Nune’e mos parabens ba amu foun ho nia família no mos Jesuita timoroan hot-hotu sira nia aman-inan, maun-alin no família boot tomak, katak imi mak doadores ne’ebe boot liu, la tulun companhia ho osan de’it ou material oi-oin, maibe uluk nanain ho imi nia oan.

Liu tan ne’e Pároco Paróquia Metinaro Pe. Dionisio hateten, Desde Metinaro sai paróquia iha 2017 no ohin pela primeira vez iha missa ordenação presbiteral iha paróquia Metinaro. Missa ordenação ida ne’e fo vantágem, inspiração no motivação ba sarani Metinaro hodi bele habelar, haburas vocação emgeral no especialmente vocação Nailulik nian iha paróquia Metinaro. (Ngl)