Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > USA FORÇA ATU RESOLVE PROBLEMA; NE’E LAOS COMPORTAMENTO SARANI NINIAN

USA FORÇA ATU RESOLVE PROBLEMA; NE’E LAOS COMPORTAMENTO SARANI NINIAN

DCDD – Iha loron 30 fulan Julho tinan 2019, Dom. Virgílio do Carmo da Silva hanesan Autoridade Igreja Local nian iha Diocese Dili lori paroquiano Paróquia Sagrado Coração de Jesus Becora husu desculpa ba Madre sira housi Congregação OSF Taibesi, ba hahalok ne’ebe foinsae balun ne’ebe hemu lanu hodi tenta atu ataca Madre nain 2. Dom Virgílio dehan lia hirak ne’e iha Festa Congregação Franciscanas OSF Convento Santa Elizabeth Taibesi Timor-Leste nian ba dala 25.

Dom. Virgílio do Carmo da Silva bispo de Dili ho haraikan hateten, “ohin hodi diocese sarani Becora nia naran hakarak husu desculpa ba Madre OSF sira, ba acontecimento ne’ebe acontece iha dia 27 de Junho 2019 wainhira Madre OSF na’in rua atu ba tuir Adoração ka Veneração iha Igreja Becora no atu fila fali mai Convento iha Taibesi, iha dalan klot jovem sira hemu lanu ataca Madre sira tan hakarak atu halo buat ruma ne’ebe ladun diak. Maibe sorte ho Maromak nia tulun, ikus mai sira na’in rua lahetan susar ida. Tan ne’e, nu’udar bispo iha momento ne’eba, iha loron 28 fulan Junho tinan 2019 koalia no husu tiha ona desculpa, maibe ohin oportunidade ida ne’e bele hato’o tan iha sarani sira liu-liu iha comunidade ida ne’e nia le’et, dala ida tan lori diocese nia naran husu desculpa ba Madre OSF sira ba buat ne’ebe acontece ne’e tanba ami nia oan sira nakar, ami nia oan sira dala ruma ami labele controla. Tan buat ne’e acontece ona, maibe ami hein katak ida ne’e sei la acontece bei-beik.

Liu tan ne’e Prelado ne’e hateten, “Hein katak buat ne’ebe liu ona sai hanesan lição ida ba ita, ita labele lor-loron iha ita nia rain continua sai nafatin rai ida ne’ebe muturabu, la usa liafuan, la usa razão hodi koalia resolve problema, maibe usa força, usa meios ne’ebe ladun diak atu resolve problema. Ida ne’e hatudu lolos katak, ne’e laos comportamento sarani ninian no mos laos comportamento Timor ninian. Tan ne’e iha oportunidade ida ne’e, la condena ema ida, maibe nu’udar aman ida hakarak atu ita hotu haka’as an atu buat ne’ebe liu ona ne’e hotu ona. Maibe ohin iha festa ida ne’e hanesan ita hahu história foun, loke página foun Madre sira nian, loke mos página foun Comunidade sarani Taibesi ninian. (Equipa DCDD)