Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > Irmã FMA nain 3 Simu Profissão Perpétua

Irmã FMA nain 3 Simu Profissão Perpétua

DCDD Iha Segunda loron 12 Fulan Agosto 2019, Família boot Congregação Filhas de Maria Auxiliadora FMA iha Timor-Leste, haksolok hamutuk ho Irmã Aida Belita Moises FMA, Irmã Domingas Santos de Deus FMA no Irmã Ermelinda Almeida FMA ne’ebe hakat tan passo ida ba Profissão Perpétua iha Igreja Paroquial Paróquia Maria Auxiliadora Comoro Dili. Dom. Virgílio do Carmo da Silva bispo de Dili be preside celebração ne’e iha ninia reflexão sira hateten; “Ohin tempo ida ne’ebe especial ba sira atu saran sira nia an. Livremente sira rasik hakarak tama klean no descobre liu tan hanesan iha sira nia motto dehan; “Maromak de’it Ha’u nia maksoyn”, Atu nune’e tama liu tan ba sira nia proximidade, intimidade, comunhão ida ho ida ne’ebe bolu. Ida ne’e mak ohin ita sasin iha Irmã nain 3; Ir. Aida Belita Moises, Ir. Domingas Santos de Deus no Ermelinda Almeida sira nia testamunho ne’ebe sira halo iha ita hotu nia oin. Maske ohin loron ho mundo ne’ebe ita moris, buat ne’ebe haleu ita dalabarak hare liu ba buat ne’ebe bele kaer, bele koko, hare liu ba forma família, hare liu ba serviço ne’ebe diak, hare liu ba osan, hare liu ba lia mate no lia moris ninian, maske buat hotu ne’e liu, Irmã nain 3 ohin hakarak atu dehan mai ita laos de’it poder, laos de’it osan, laos de’it forma família, maibe iha mos buat ne’ebe as liu iha moris mak CRISTO. Ida ne’e mak sira descobre iha sira nia vida ohin marca ho Profissão Religiosa sai hanesan sinal de encontro domin ninian entre ida ne’ebe bolu no ida ne’ebe hatan.

Liu tan ne’e Dom Virgílio hateten; “Hanesan Profissão Religiosa sai sinal ida ita bele dehan katak Tangível e sinal ida mos Credível kona ba Maromak nia domin iha ita nia vida. Tangível katak ema hotu hare, maibe lato’o de’it iha sinal tangível ninian, sinal ne’ebe visível, maibe ohin loron mundo precisa sinal credível. Amo Papa quando ko’alia ba religioso no religiosa sira nia repete nafatin liafuan ida ne’e atu oinsa religiosa sira buka no sai sinal credível liu housi ita nia moris iha comunidade, iha sociedade, ita nia vida bele transmite, ita nia vida bele fo ba comunidade mensagem ida ne’e; mensagem domin ninian.

Remata tiha missa Profissão Perpétua nian, iha entrevista Madre Aida Belita Moises FMA ho sentimento contente hateten, “Nu’udar religiosa ida ha’u sente haksolok ou contente liu tanba dala ida tan mak Maromak bolu ha’u no ha’u kesi hau nia an nafatin ba Maromak. Então buat ne’ebe ba oin nu’udar religiosa ida ne’ebe hau sei halo mak ida ne’e, ha’u sei saran an tomak hodi serbi liu-liu tuir ami nia carisma Dom. Bosco no Madre Mazerelo nian katak, atu serbi foinsa’e sira, tau matan ba foin sa’e feto no mane liu-liu sira ne’ebe kiak no kiik liu. (Alin/cko)