Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Avisos > COMUNICADO LITURGIA

COMUNICADO LITURGIA

COMUNICADO

Tuir conclusão Semana Liturgia Nacional nebe halao iha loron 18-22 de Julho de 2016 no encontro amo Bispo sira nian nebe halao iha loron 08 de Agosto de 2019;

Ho comunicado ida ne’e CET decide:

a. Aifunan ba altar mak aifunan natural deit.

b. MATERIA BA MISSA:

• Hostia : Mai housi trigo
  • Tua      : tua missa, mai housi Uvas no tua missa nebe hetan licença housi autoridade Eclesiástica ruma, nacional e internacional.

c. DEFUNTOS:

1. Mate labele hakoi iha uma sorin, ba hakoi iha cemitério.
  2. MISSA DEFUNTOS:
  • Missa defuntos labele iha uma, mesmo que padre no madre sira nian inan-aman.
  • Mate: depois de 24 horas nia laran tenki hakoi, se hakarak missa corpo presente.
  • Mate mai housi rai dook, rai liur iha 48 horas nia laran tenki hakoi ona, se hakarak missa corpo presente.
  • Missa corpo presente ba deit sira nebe moris iha comunhão ho uma Creda.

d. COMUNHÃO

• Labele simu comunhão iha liman.
  • Sira ne’ebe fo comunhão mak:
  1. Minístros Ordenados: Diácono, Padre, Bispo
  2. Minístro Instituídos: Acólito, Leitores.
  3. Religiosos/as: Votos Perpétuos.
  4. Minístros Extra-ordinários.

e. Hahu ohin, oficialmente vigora ona testo ordinário da missa foun nian iha Igreja Católica Timor Leste tomak, ad experimentum.

Comunicado ne’efo sai baNai-lulik, Pároco, Religioso, Religiosa sira,ba comunidade sarani Católica tomak Timor-Leste nianatuhatene no atu halo tuir.

São João Paolo II harohandaetmai ita hotu.

Dili, 30 de Outubro de 2019

One comment on “COMUNICADO LITURGIA

1. Carlito da Silva Cabral

Btarde, ba chefe Comisaun liturgia Hw Carlito da Silva Cabral, husi Diocese de Baucau paroquia de St. Antonio de Baucau, myb hela ih Dili. Husu ba chefe da Comição da Liturgia ktk bele krk passa hela liturgia Domingo no loron boot nian hanesan Natal no pascoa nian mai atan hw nia email. Obrgdo wain