Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ATU ASSEGURA PROCESSO APRENDIZAGEM, ESCOLA BALUN DIDIN DE’IT HO BEBAK NO HADAK

ATU ASSEGURA PROCESSO APRENDIZAGEM, ESCOLA BALUN DIDIN DE’IT HO BEBAK NO HADAK

DCAD Vigário Episcopal Assunto Educação Arquidiocese de Dili Pe. Guilhermino da Silva atual Pároco Santo António Motael dehan hato’o nia preucupação lia hirak ne’e iha Inaguração Edifício 2 ho Sala 4 iha Escola Católica São José Operário Remexio. Iha Vigário Episcopal Assunto Educação Arquidiocese de Dili Pe. Guilhermino da Silva nia discurço hateten: “Hakarak fó parabens ba Aman-Inan sira, Professoares no Estudantes sira hotu iha fatin ida ne’e tanba ita hetan tulun housi maluk sarani sira Australia nian hodi bele hari tan edifício 2 ho sala de Aula 4 iha tempo ida ne’e. Tanba ne’e usa didiak fatin ida ne’e; tanba completo ho Laboratório Computador nian no Laboratório Exata nian ho tan Biblioteca completo. Ne’e hanesan buat ne’ebe extraordinário ne’ebe ha’u hetan iha escola Católica iha Arquidiocese nia laran tanba iha escola sira ne’ebe ha’u visita balu ninia edifício usa de’it bebak ka hadak no kalen oan balu taka hodi escola iha tempo barak ona. Ne’e duni agradece tanba bele dehan escola ne’ebe luxu. Tanba ne’e cuidado ba tau matan didiak no importante liu usa didiak atu bele manan matenek iha fatin ida ne’e”.

Sorin Seluk Diretor da Escola Católica São José Operário Remexio Pe. Mariano Neto mos hateten: “Escola Católica São José Operário Remexio ida ne’e hari iha tinan 2003 iniciativa Padre Armindo hamutuk ho Autoridade sira Posto Remexio nian.  Escola Católica São José Operário Remexio ida ne’e hari tanba exigência housi Povo no sarani Posto Admistrativo no Paróquia ida ne’e nian tanba iha Remexio laiha Escola Católica e alunos sira barak acaba iha Pre-Secundária maibe labele continua tan ba fatin seluk tanba condição sira.

Hanesan Escola Católica ne’ebe mak existe iha posto ida ne’e, escola ida ne’e nia missão atu forma estudante sira sai ema ne’ebe integrado iha isin no klamar; iha ne’ebe mak intelectualmente, Espiritualmente no Humanamente tem que diak atu nune’e estudante sira bele sai hanesan contribuitório hodi contribui ba desemvolvimento Igreja no nação. Ida ne’e precisa ita hotu nia colaboração.

Iha biban hanesan Diretor Calybrida Australia iha ninia mensagem ba Sarani comunidade Remexio katak; “Ami agradece teb-tebes ba Paróquia Remexio basá bele fó ona biban hodi simu ami iha Remexio. Hare ba Sala sira ne’ebe foin mak remata nia construção ho hirak ne’e hotu ami hakarak hato’o ami nia parabens ba Remexio ona sira”.

Admistrador Posto Admistrativo Remexio hateten: “Ohin bele inaugura edifío foun rua tanba graça Na’i Maromak nian ne’e liu housi Nailulik sira ne’ebe uluk liu housi Paróquia ida ne’e ho sira nia esfórço no dedicação sira hamutuk ho família no Parseiro sira atu tulun Remexio oan sira. tanba ne’e hanesan autoridade Posto ida nian hakarak agradece ba imi nia laran luak tanba hakarak duni ho laran atu tulun ami oan sira iha nível desemvolvimento Intelectual, Humana no Espiritual nian. (Ceko)