Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > EMA IDA AI OAN IDA CONTRIBUI ONA BA REFLORESTAÇÃO

EMA IDA AI OAN IDA CONTRIBUI ONA BA REFLORESTAÇÃO

DCAD, Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB hamutuk Pároco no Vigário Ermera, Madres, ho tan Autoridade Municipal sira hanesan; Presidente da Autoridade Município Ermera, Nai Deputados, Comandante Polícia Nacional Timor-Leste (PNTL) Município Ermera, Veterano Autoridades Locais, inclui sarani hosi Suco rua; Urahou no Maubu iha loron 15 Fevereiro realiza acção ema ida ai oan hodi halo hikas reflorestação iha Urahou ne’e iha fulan sira liu ba acontece Incêndio hodi resulta uma no sasan barak estragos.

“Iha Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB nia mensagem relaciona ho acção ne’e hateten “ohin ho simbolicamente ita atu kuda ai oan, hanesan sinal ida katak ita hotu iha missão ida deit. iha moris ne’e se ema la hakerek livro ida pelo menos kuda netik ai oan ida. maibe laos kuda de’it, maibe tem que cuida mos. Se jovem ida kuda ai oan ida iha nia uma nia mos koko atu cuida ai oan ne’e to’o boot ne’e contribuição boot ida ne’ebe ita halo. Ne’e duni atu cuida ne’e imi hirak be hela iha ne’e hamutuk ho autoridades local sira. ne’e duni ami nia presença iha fatin ida ne’e atu hamanas deit. Imi rasik mak tem que sai nain. Ne’u duni ita hein katak ida ne’e sai cultura ita nian atu haburas ita nia rain, dehan Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB (15/02)

Liu tan ne’e, Pároco Paróquia Nossa Senhora de Lourdes Ermera Pe. Deonildo de Andrade iha ninia discurso encoraza sarani sira atu cuidado ita nia moris fatin; “ho incêndio ne’ebe acontece ona iha fatin ida ne’e hodi resulta uma barak estraga, uma lisan sira mos hetan estraga inclui sasan cultura sira kona história geração nian mos estragados, iha momento sira hanesan ne’e ema barak tebes mak lolo liman mai ho meios oi-oin ho maneira oi-oin. Ne’e duni, ohin Arcebispo Dili Dom Virgílio do Carmo da Silva, SDB ho autoridade sira mai to’o iha fatin ida ne’e hodi fo apoio ba ita ho sentido atu loke tan ita nia hanoin nune’e ita hodi conciênte katak ita rasik mak tem que cuidado ita nia moris fatin”.

Iha fatin hanesan Presidente da Autoridade Município Ermera José Martinho dos Santos Soares iha ninia intervensão husu ba povo sira atu hatoman an ho kuda ai oan hodi hamtak fila fali rai Ermera laos matak de’it iha tempo udan maibe iha mos tempo bailoron. Nia parte hanesan autoridade mos husu atu povo Ermera labele repete tan sunu rai hanesan iha fulan sira liu ba acontece hodi resulta uma no sasan barak estraga.

Jornalista; Silvestre

Editor; Angelson Soares