Diocese de Dili > NOTÍCIAS > Notícias > ONU PRONTO CONTINUA APOIU NAFATIN GOVERNO TL

ONU PRONTO CONTINUA APOIU NAFATIN GOVERNO TL

DILI-10 Julho 2020 (DCAD)-Coordenador Rezidente Nações Unidas, Roy Trivedy; acompanhado housi agencia especializadas Lima mak hanesan; orgaização Mundial Saúde (OMS/WHO) Rajesh Pandav, United Nation Children’s Fund (UNICEF) Valerei Taton, Programa Alimentar Mundial (WFP/PAM) Dageng Liu, Programa Nacões Unidas ba Dezenvolvimento (UNDP/PNUD) Munkhtuya Altangerel no UN Women; Sunita Caminha, hasoru malu ho Primeiro Ministro Taur Matan Ruak iha Palácio do Governo Dili Sexta (10/07/2020) semana ne’e.

Tuir Coordenador Rezidente Nações Unidas, Roy Trivedy hateten; “Ami hato’o informação ba Primeiro Ministro relaciona ho parte papel ONU nian, hodi ajuda governo Timor-Leste no cidadão tomak iha rai laran.”

Roy Trivedy informa katak “Primeiro Ministro mós ko’alia kona ba segurança alimentar nian relaciona ho parte educação nian ba escola sira, cidadão sira no coperação multilateral nian.

Ami hasoru malu ho Primeiro Ministro Taur Matan Ruak, hodi koalia kona ba assunto prioridades ho parte governo no situação política iha país Timor-Leste. Relaciona ho pandemia covid-19, ne’ebé fó impacto ba Saúde no impacto socio economico iha rai laran. No ko’alia kona ba oinsá plano estabilização economia, neste momento governo prepara ona. Dehan Coordenador Rezidente Nações Unidas, Roy Trivedy ba jornalista sira hafoin remata encontro ho PM Taur iha Palácio do Governo.

Nia hatutan “Ita hotu hatene katak governo Timor-Leste iha fulan Março ou Abril anuncia ona ba Público katak ONU sai parceiro di’ak ho governo TL, atu suporta cidadão sira durante estado emergencia.”

Agora daudaun iha comição liderança mak Dr. Rui Gomes atu hare no clarifica longgo praso ho parte economia, então ami ko’alia kona ba situação segurança alimentar nian, no oinsá atu suporta joven sira, educação ba formação sira, então realmente governo iha plano ho parte ONU, no mós ho parte parceiro sira hodi bele suporta ba periodo ida ne’e. Tenik Coordenador Rezidente Nações Unidas, Roy Trivedy. (L.S’mauS)